כתבה בכאן דרום

כתבה בכאן דרום

כתבה על המשרד בכאן דרום 

רו"ח יניב כהן: ראיית חשבון מתקדמת דיגיטלית
משרד רואה חשבון יניב כהן מנגיש את עולם החשבונאות לדיגיטל ויצר מודל מתקדם של חשבונאות פיננסית דיגיטלית לייעול התהליכים הפיננסיים עבור לקוחותיו והבטחת שירותים מתקדמים, מהירים ואפקטיביים לניהול היבטי המס.

רואה חשבון יניב כהן מנהל משרד בוטיק, איכותי ומתקדם לראיית חשבון באשקלון. הוא עוסק בתחום מזה 15 שנים ולצידו עובדות רואת חשבון ומנהלת חשבונות מקצועיות ומנוסות.

בין שירותי החשבונאות שמספק משרד רואה חשבון יניב כהן: שירותים לחברות, לעוסקים מורשים ופטורים, הכוללת :הנהלת חשבונות למגוון של עסקים חברות ועצמאיים, הפקת תלושי משכורת, דיווח לרשויות המס, חשבות שכר, החזרי מס בגין פעילות ניירות ערך ושבח מקרקעין, תכנון והחזרי מס, ייעוץ וליווי עסקים, בדיקת כדאיות לרכישת עסקים, הגדלת הרווחיות בעסק, הצהרות הון, ופירוק חברות.

ראיית חשבון מתקדמת ודיגיטלית

משרד רואה חשבון יניב כהן מספק שירותים למגוון עסקים עם פינה חמה בלב ללקוחות מתחום ההייטק והטכנולוגיה, יניב, פיתח מודל מתקדם של שירות ראיית חשבון והנהלת חשבונות בטכנולוגיה מתקדמת ודיגיטלית.

רו"ח יניב כהן, אומר: "מתוך תפישת שירות הלקוחות הגבוהה במשרדנו וראיית הלקוח כליבת העסק, פיתחנו עבור לקוחותינו מודל ייעודי לטיפול בכלל ההיבטים הפיננסיים שלהם במערכות דיגיטליות מתקדמות".

מה כולל המודל?

"המודל הינו כמעט אוטומטי, המתזכר את לקוחות המשרד מה לדווח ומתי. במשרד שמים דגש מיוחד על תחזיות מס ותכנוני מס, כיוון שכאשר מכינים את הדוח השנתי למס הכנסה השנה כבר הסתיימה. אני מקפיד מדי שנה, להכין תחזיות מס לכלל לקוחות המשרד. תחזיות המס נערכות בסיוע מערכת הסורקת את הלקוחות ומתריעה לנו על כלל הלקוחות בהם יש צפי להפרשי מס. זוהי מערכת ממוחשבת מתקדמת המאפשרת ביצוע תחזיות מס מדויקות מאוד, ובהתאם להן אנו מספקים ללקוחתנו המלצות כיצד לפעול עד סוף השנה בכדי לצמצם את המס ולהגדיל את הרווחים.

"אנו מציגים בפני הלקוח את תחזית המס, מציגים בפניו את מצבו מול ביטוח לאומי ומס הכנסה בזמן אמת ונותנים לו המלצות כיצד לפעול בנושאים שונים כגון: להגדיל את המקדמות למס הכנסה וביטוח לאומי, מהו הסכום המקסימלי להפקדה לקרן השתלמות ומה החיסכון במס שיהיה לו, בכמה כדי לא לשפץ את את הרכוש הקבוע הקיים. כאשר המטרה היא להקטין עבורו את המס. לקוחות הפועלים בהתאם להמלצותינו חוסכים הרבה מאוד כסף.

"כל זמנו של המשרד מתועל לכיוון טיפול נכון בלקוחות. המשרד לא מתעסק באדמיניסטרציה של: כתיבת שיקים לרשויות המס, המתנה בדואר לטובת דיווח ותשלום גביה של שכ"ט מהלקוחות. הכל מנוהל בהוראת קבע ובאופן אוטומטי. לפני תקופת הדיווח, המערכת האוטומטית שלנו במשרד שולחת מיילים ללקוחות לגבי כל מה שאנו זקוקים מהם בזמן הנדרש: העברת חומרים להכנת משכורות, העברת חשבוניות וקבלות, חומר שוטף לדיווח למע"מ, וכד'".

כיצד הלקוחות מעבירים לכם את החומרים?

"זמן זה כסף – אני לא רוצה שלקוח יהיה טרוד בלזכור מתי הוא צריך להביא חומר, לכן, לפני כל תקופת דיווח, כל לקוח מקבל מייל תזכורת המפרט את מה שיש להגיש. בכדי להרחיב את הזמינות למסירת חומר ע"י הלקוחות ייעדנו 3 תיבות דואר גדולות הפזורות באשקלון ומחוץ לעיר, בכדי שכל לקוח יוכל להשאיר לנו שם את החומרים מבלי ישצטרך להגיע עד למשרד. מאחר והתשלומים מועברים בהוראת קבע ולא באמצעות שקים, אין חשש להשאיר את החומרים בתיבות הדואר".

כיצד אתם מבצעים את הדיווח לרשויות המס?

"גם במקרה זה, הכל נעשה כמובן במערכות דיגיטליות מתקדמות לצורך ווידוא הגשת הדיווחים בזמן, תוך דיוק ויעילות מקסימלית.

"אנו מקלידים את החומרים שהם העבירו לנו למערכת, והמערכת מבצעת את החישובים לגבי התשלום הנדרש לרשויות המס. אנו יוצרים קשר עם הלקוחות, מעדכנים אותם כמה עליהם לשלם והם משלמים ע"י הוראת קבע.

"השקענו כספים רבים ברכישת מערכות דיגיטליות חכמות ומתקדמות, להבטחת שירות יעיל, מהיר ובהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח. לפני כחצי שנה הוספנו למשרד מערכת מתקדמת נוספת המסונכרנת עם המחשב בו אנו מקלידים את החומרים שהלקוח העביר. המערכת אוספת את הסכומים שהוקלדו במחשב, ומדווחת באופן אוטומטי לרשויות המס".

מה עוד אתם מאפשרים לבצע בקלות באונליין?

"בכדי לפתוח תיק של עוסק פטור או מורשה, אנו שולחים ללקוח קישור לטופס דיגיטלי באמצעות הודעת טקסט לנייד. הוא ממלא את הטופס באופן מקוון, ומחזיר לי אותו למייל, כך אני פותח עבורו את התיק מבלי שיצטרך אפילו להגיע למשרד.

"אנו משקיעים המון כסף ושעות הדרכה לעובדים במערכות המתקדמות הללו, בכדי לייעל את התהליכים שאנו מספקים ולהגיע לביצועים מקסימליים עבור הלקוחות. התראות בדוא"ל מספקות עדכונים ותזכורות, ופלטפורמות דיגיטליות אחרות מעניקות ללקוחות אפשרות לצפייה במצבם מול רשויות המס.

"אנו משתמשים בעזרים המתקדמים האחרונים שפותחו ובאוטומציה מתקדמת עבור מרב התהליכים, בכדי להשיג את התוצאות הטובות והמדויקות ביותר בדרך נוחה וקלה המשחררת את הלקוחות מהצורך להגיע למשרדנו בכל פעם שנדרש דיווח או פעולה מסוימת".

רו"ח יניב כהן מציין ומוסיף: "על אף ש30% מהעסקים נסגרים במהלך חמש השנים הראשונות, אנו גאים ומאושרים בכך שכמות סגירת העסקים של הלקוחות שלנו כמעט אפסית. אצלנו, הלקוחות הפטורים הופכים מהר מאוד לעוסקים מורשים, וחלק מהמורשים אף מתקדמים לחברות".

רואה חשבון יניב כהן – משרד דיגיטלי לראיית חשבון

 

צרו קשר
waze